1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Frölunda - Timrå IK 2008-12-30


Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln: Hur i h-e kan Persson blåsa utvisning på Bogg? Patetiskt!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Sjunde tvåan. Kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Snoop:Han kan få bära trunkarna från bussen till å från på borta matcherna!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Dogsbite: VF har halva laget borta. Vi bör ju kunna skapa nått anfall i tredje i alla fall

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Per HApps: Ja det var en vändning det. Peltomaas 4-4 med 3 sek kvar lyfte taket i ladan

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Per HApps: Den matchen glömmer man aldrig..

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
superfalle: och vem skulle vilja ha moe?Han dräller alldeles för mycket med pucken i egen zon.slår indianare då o då har inget skott Väger alldeles för lite,Totalt överskattad av många här på GB

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Långben: Så för att Moe inte är på topp idag garvar du och vill ha bort honom ? Tyckeru att de är någon annan som är skitbra idag då????

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Manderville:
Det är ju bara ett mål :) Själv var jag med om 1-4 mot Leksand 3 min innan slutet. Vi vann med 5-4.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano: Okej Moe gör kanske en av sina sämre matcher men karl är forfarande klasser bättre än Pråmen Lotvonen som är sämst på plan.
Karln kan fan knappt åka skridskor, hamnar i tidsnöd gång på gång.

Moe har iallafall avvärjt att solklart mål i arslet när han slängde sig, hade kimmo kastat sig hade Backlund hunnit rensat kassen innan Kimmo landat, så seg är han trots tyngdlagen.

o va fan har hänt med Tenkrat? riktigt dålig 3 matcher i rad nu.

Kom igen nu Timrå

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
superfalle:du måste skämta nu!haha..

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Men kan vi åka skridskor!
Det är ju inte konstigt att vi sitter med 1 gubbe i utvisningsbåset mest hela tiden när vi står som några fastfrusna pingviner

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Tekningarna är 32-15 till Frölunda!? bara det förklarar ju varför dom har största delen av spelet.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
superfalle:

Kan vara så. men det finns ju andra på samma position som jag vägra tro får nytt kontrakt

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano: jasså . du vill inte ha moe kvar? . han kommer att bli en av timrås viktigaste backar kommande säsonger . om vi får behålla honom .

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Skarin:

Ja, det är tyvärr, stor klasskillnad!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano: Moe är inte bra men de äre ingen annan som är heller, jo Backe är bra.Man kan ju tro att dom var på aveny igår o söp sig fulla.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Jag ser inte matchen p.g.a. jobb men fy fan vad dålig vi är. Herregud!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano:Njaa inte kovland,det räcker om han får vila någon match.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Hoppas TJ & Linkan är nöjda, ny plattmatch på gång av Timrå o den här gången orkade dom göra 2 raka matcher bra, men man skämmes ju.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
zaccodog: Skicka hundvalpen Moe till kovland ´jävla pajas inte ett rätt rädd som en kärring

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Dogsbite:

Inte omöjligt!! Men sen lär ju sponsorerna hagla in när man visar att man verkligen vill framåt!!! Otroligt!!!!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Per HApps: Ja ursäkta då - men fanken vad man blir desillusionerad av sånt här. Jag ska göra avbön om vi kvitterar - Jag lovar. Men ur i helvete skall det gå till??

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:

Ja, det är ju spel i en zon!! Ser ut som om det skiljer 2 divisioner!! Fattar inte hur man kan vara så underlägsna??? Dom tar ju pucken hur fan dom vill

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Taurus: Om vi går till kvalserien, vilket jag inte tror men endå, så tror jag faktiskt att Leksand skulle kunna knäcka oss.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Klassiskt. Två rookies gör mål mot oss. Hoppas nu HV tar tag i matchen mot MoDo och att SSK kan kvittera mot DIF.

Det lär bli en nolla ikväll.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Känns verkligen inte bra detta, inget talar för poäng idag.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:
Och en gästbok överfull med patetiska inlägg...

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Rooster23:

Hoppas ledningen fattar vad ett missat slutspel innebär!!!! Kvalserien vill jag inte ens prata om!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Rooster23: Ett mirakel om vi tar poäng idag. Trist vad efter vi är. En femma och tre patetiska lines.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
73Sjöbba:

Vad tycker du?? Visst är det härligt att se dom. Speciellt i pp och sen att Moe dra på sig en solklar för man inte vill åka skridskor!!! Den första var inget bättre förutom spelet i 3 mot 5!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Pucken: Bara ikväll?

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Moe!!!å herre gud!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln: Satan i helvete....

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln: Fan också 2-1 . Det blir så när man spelar BP halva matchen.


Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Tungt för Moe ikäll.Satan 2-1

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30

lincoln:
Klassiskt grisspel med andra ord:)


Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: Är detta möjligt! FÖR HELVETE TA IN PUCKJÄVELN I ZON ÅTMINSTONE?????????????????????????????????????

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: ja ha det vart "bara" 5 mot 4:P men den ska väl kunna sitta ändå någon gång;)

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Nu måste den väl kunna sitta!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Taurus: Boggkedjan har helt tappat stinget. Nu har vi bara en enda fungerande kedja.

Aj aj aj...powerplay igen för oss.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:

Kattens lek med råttan vill jag kalla det! Men det är ju tur att vi har spelskickliga backar men Jonsson och Lotvonen som toppar!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
ChriZt3r: I wish

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln: Är du redan i tredje perioden du.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Otroligt konstig period. Vi kommer helt fel i bytena hela tiden

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
ChriZt3r:

Han lär nog behöva 10 st i kväll

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln: SHIT - Vi har inte bytt ännu i tredje perren. Smart av Challe att ta time out. Några har spelat hela perren

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Taurus: Timeout från Challe. Helt rätt.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
superfalle:

Visst är det bra att döda 3 mot 5!! Men anfallsspelet är ju helt obefintligt!! Finns inget passningspel att tala om utan man släpper upp dom helt ostörda över röda linjen och spelar i princip bara försvarsspel!! Man vågar inte!!!

« · 1104751 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer