1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

GO TIMRÅ GO


Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif:
Kom hem till mig får du lyssna !

Sv: GO TIMRÅ GO
halvless över att webradion inte vill fungera för mig!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Kom igen nu , vräk in pucken !

Sv: GO TIMRÅ GO
Timråå:
vinn teken nu

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: Nu gjorde dom det iaf. Spel 5 mot 3, 51 sek.

Kämpa Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
5 mot 3 Nu JÄMARNS...

Sv: GO TIMRÅ GO
30: Meh, nu måste juh bara treah komma dårå.

Sv: GO TIMRÅ GO
OJOJOJ nu måste det vara mål

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line:
nu då.. avgör!

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: Nu kom den andra...

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: 5 mot 3 nu då kom igen

Sv: GO TIMRÅ GO
Underbart 5 mot 3

Sv: GO TIMRÅ GO
Jadå 5-3 :D

Sv: GO TIMRÅ GO
Varför är domarna så fega? De tar aldrig två utvisningar.

Sv: GO TIMRÅ GO
30: Håll i kepsen - nu sitter trean!

Sv: GO TIMRÅ GO
Powerplay nudå, kom igen ge oss ett tredje mål..
Jobba Jobba Jobba....

Sv: GO TIMRÅ GO
Men nu så....FORZA TIMRÅ IN MED PUCKEN HEJ HEJ.....

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:

nu kommer trean som en blixt.....

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu nu nu kommer den spiken jajaja in med den

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: PP känns lite bättre nu

Sv: GO TIMRÅ GO
Äntligen pp till Timrå..

Sv: GO TIMRÅ GO
ÄNTLIGEN! PP ;)

IN MED PUCKEN DÅ!

Sv: GO TIMRÅ GO
Äntligen pp

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: ok,tackar

Sv: GO TIMRÅ GO
Yes

Sv: GO TIMRÅ GO
Swehockey on line suger även hemma hos DJ - den har inte funkat på hela tredje perren! :(

Sv: GO TIMRÅ GO
läs detta ni som missat och njut hehehe

Sv: GO TIMRÅ GO
Backlund är bäst svårare än så är det inte :D

Sv: GO TIMRÅ GO
epa: den verkar konstigt .. lite överbelastning mellanåt på HLs matchbevakning oxo! den är ju mycket bättre än swehockeys

www.hockeyligan.se/live/live_20061017126.html

Sv: GO TIMRÅ GO
epa: så det är inte bara för mig swehockey inte fungerar? =P

Sv: GO TIMRÅ GO
Radionsporten nyss: Den tar Johan Bäcklund...ok(?) :)

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Vad har hänt med uppdateringen på swehockey?

Sv: GO TIMRÅ GO
nu får nog kenta ta och snacka lite med grabbarna

Sv: GO TIMRÅ GO
Fanzin: ne det vill jag inte=)

Sv: GO TIMRÅ GO
nixXz: In med trean nu.

Sv: GO TIMRÅ GO
BACKLUND

Sv: GO TIMRÅ GO
Backlund är tamefan otrolig!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Förbannat, BP igen.....pust...

Sv: GO TIMRÅ GO
nixXz: gå och dö eller nått =)

Sv: GO TIMRÅ GO

9 min. kvar och spel i boxplay. Det känns matchavgörande det här.....

Kämpa Timrå!!


Sv: GO TIMRÅ GO
nixXz: nej 2 min igen ajajaj det har vi inte råd med

Sv: GO TIMRÅ GO
MEN! BP nu blir det 2-2 LOVAR

Sv: GO TIMRÅ GO
inte utvisning nu!

Sv: GO TIMRÅ GO
Fan så dåligt vi spelar!

Sv: GO TIMRÅ GO
Om linjedomarna gör vaktmästarnas jobb... är det svart-jobb då? :-)

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2:
Knogarna vitnar , brrrr

Sv: GO TIMRÅ GO

Oj vad synd det är om Hans Jonsson. Stackars, stackars...


Sv: GO TIMRÅ GO
kämpa på nu, vi ska ha poäng med oss idag igen

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:

nu täcker dom sina egna skott också halvlapparna

Sv: GO TIMRÅ GO
Wesse1: hmmmm dom tycker att timrå inte har någe driv ???
ändå vinner dom match efter match.

Hur dålig är inte alla andra lag dårå??

« · 769215 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer