Har precis varit på födelsedagskalas hos en kompis. Födelsedagsbarnets far och jag började diskutera hockey förstås. Han frågade om Timrå kunde undvika att komma sist i elitserien?? Jag sa att vi siktar på att komma till slutspel. "Om Timrå kommer till slutspel ska jag äta upp min hatt!" sa han då. Jag ser fram emot att bjuda honom på hatt, gärna med ketchup till om han vill !!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag ser fram emot att bjuda honom på hatt, gärna med ketchup till om han vill !!!