nästan ännu värre är att ryssarna tackade nej till nhl förslaget så nu får vi ingen ersättning heller. Det man kan hoppas på nu är att TIK kan förhandla med Anaheim direkt om hedström.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
nästan ännu värre är att ryssarna tackade nej till nhl förslaget så nu får vi ingen ersättning heller. Det man kan hoppas på nu är att TIK kan förhandla med Anaheim direkt om hedström.