1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen
« · 2984115 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Jag tar förgivet att råttjäveln Anton Johansson inte spelar nåt mer efter att han legat och bölat och haft jätteont på isen.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
HV har just nu gått förbi Öjebjo

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Rico01: Karllundens nya BP uppställning som gjort vi tappat i BP. Ett inverterat paraply. Släpper flankerna fria för direktskott. Vi är nere på närmare 50% nu i BP senaste matcherna.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Otroligt dålig period från vår sida. I 5 mot 5 har vi inte ens ett skit. Inte ens en A-chans.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Förbättringsområden: Backspel, Boxplay

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Maktankan: caito är en pajas om han inte fattar bättre ..

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Caito hämnas för ett överfall som inte var. Humor.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Så klart, mål, slut innan

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Vad är det för fel på kommentatorn?

Försöker skapa nån jävla hämnd-agenda från en ickesituation?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Varför tar vi inte bort skytten i BP?? Femtielfte målet som kommer därifrån. Och Juel kan tydligen inte ta dom skotten.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
She: Parodi på hög nivå vårt boxplay

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Vi ä int bäddre I år tyvärr...
Vi få räkna mä kvale tyvärr å Schedin höll i 14 min...
Vi ä totalt utspelade..
HÖNSGÅRD!!!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Henrik_Tikare: BP dominerar. Höll ut fyra sekunder längre än mot LHC. Fan, går åt rätt håll med BP!!!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Och dessutom den jävla tjommen Anton Johansson.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Henrik_Tikare: Men Juel då... 🤕

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
vonDöbeln: Östman 1-1 direkt i PP med kanonskott. Skit

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
TD: Alltså vet dom inte att Kalle Östman står där och skjuter???

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Erre92: Bedrövligt, grattis SHL till den fantastiska domarkåren.
Och naturligtvis mål på ett felaktigt pp

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
TD: ahahhahaha så sjukt, hoppas man markerar mot detta från Timrå

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
TD: Boxplay har blivit synonymt med baklängesmål.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
roger_sundsvall: konstigt ..blir motspelaren låg och åker in i din axel så blir du alltså utvisad. Bottenivå shl är tydligen inte nådd än..

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
TD: ....suck.... och dessa usla BP

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
She: kollision.

Kunde lika gärna vara interferens på leksand

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
covfefe: Helt sjukt, dom krockar och en bölar.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Leksand illa ute domarna titta på video i 4 min

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Det här är så löjligt, han bör ju frias helt? Varför blir det en tvåa???

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
vonDöbeln: hur fan är det ens en tvåminutare?!!!

Ohwell, bättre än 5+game

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Tack domarn

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Propagandus: att det ens blir två minuter är ju helt sjukt. Det grinar emot oss just nu.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Zäta75: Genborg stannar vid 2 minuter, måste ha bedömts som ofrivilligt.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Dom tar en 2a 😂😂😂
Fyfan för den svenska domarkåren

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Helt obegripligt att det tar tid att kolla på detta.
Låt det vara en felaktig 2-minutare och gå vidare.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Ska inte vara nåt ens
Lif spelaren böjer ju sig
Som en Fäll kniv

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
mattias - 74: Så pinsamt, hur skäms de inte?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Villervalla: Dom krockar ju. Huvud mot huvud

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Erre92: Max 2 min

Vad är det med domarna i SHL?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
The great one: Det blir nog game på den krocken.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Genborg gör inte ens en aktiv rörelse

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Zäta75: Bara riva kontraktet på Wedin måste ha ben arm axel skörhet i hela kroppen tyvärr och till åren kommen blir omöjligt att ha såna spelare

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Domarn får ju ta tillbaka den där. En krock, kind mot kind.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Videogranskning ..aldrig att det där är mer än tvåa...

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Gathlopp: vi kan inte förlänga med han. Man tyckte Fredrik H va gjord av glas men detta är på en annan nivå.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Erre92: inte ens utvisning

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Erre92: 5 min + game då är det skandal!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Nisse på Mon or: det är ju solklar kollision? Fria

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Båda kollar puck eller va?
Hur fan blir detta något annat än en oturlig kollision?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
roger_sundsvall: dessa jävla utvisningar...

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Det där är ju bara en krock med en spelare som ställer sig mitt i plan och tittar ner på puck. Sjukt om det ska ses som en tackling.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Vaas faaan

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
BaraTikare: Såg inte så allvarligt ut på reprisen. Hoppas bara axeln ur led

« · 2984115 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer