I dagens SVD finns att läsa en kort intervju med vår slalomlegend. På frågan om vilket favorithockeylag han har drar han på svaret ( som vanligt) , men till slut slinker det ut : Jag är inte så intresserad längre, men ok Wifsta Östrand.... Förvisso verkar inte intresset vara på topp, men vi kan ändock fortsättningsvis räkna in en av våra största idrottsmän i supporterskaran. Jag utgår från att en inbjudan till medlemsfesten skickas till Monte carlo.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förvisso verkar inte intresset vara på topp, men vi kan ändock fortsättningsvis räkna in en av våra största idrottsmän i supporterskaran.
Jag utgår från att en inbjudan till medlemsfesten skickas till Monte carlo.