1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inponerande


Inponerande
En sväng till IFSH:s sida och inte utan att man blir impad på dem, en sportchef som tycker det ser bra ut, supportrar som vars enda intresse är att hur många öl dom ska dricka i Norge, har väl tagit över efter sommartoppen, vad vet man.

Ser det bra ut? dom borde istället kanske fundera på vad dom ska stoppa in istället för de två Leksingarna i Januari då Leksand har tagit tillbaka dem, för att köra kvalet med mycket folk.

Men har väl med deras Elit sattsning att göra, och sådant begriper väl inte en vanlig dödlig, vad deras tanke är.....

« · 2582
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer