1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen
« · 1787238 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
De kom upp i intensitet, kämpade och hade lite flyt med ett par avslut , det banade väg för segern 😀

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
FANTASTISKT !

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Webmaster: Vart är Molinder skadad eller sjuk

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
VIK Västerås HK - Timrå IK 1-3

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
MATSSON OCH EB is The best tonight!!
Dä rinn lätt ikväll... 😊👍

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Gorkyman: men nu jävlar, nu finns det hopp om poäng!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
GOOOOOAAAAAL!!!! 🍻🍻🍻🍻

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Webmaster: pappa Boyce x 2 tjohoo

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Boyce Boyce Boyce

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
VIK Västerås HK - Timrå IK 1-2

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Man blir ju inte mer undrande hur man kunde släppa Björkung efter detta?

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{297}: Glöm inte JP, trodde han var vår tilltänkta sniper. Mest magplatta eller plexi han prickar.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{297}: så sant så sant...

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
erathoo: det var ju lyckobiljetten Berglund som fick läget, det var en riktig högoddsare på mål där. När lööke, Berglund eller Stene får chanser så beklagar man nästan på förhand att det inte var någon annan som fick ta det avslutet.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
The great one: Jag funderar på ledarskapet i spelargruppen. Finns det ledare bland spelarna som sätter ramar och visar vägen? Att Molinder - som jag uppfattar som en person som är försynt, sävlig och inte tar plats - utsetts till kapten gör att det för mig blir ett frågetecken kring detta. Brist på ledarskap i spelargruppen kan också förklara varför det svajar så mycket när det väl svajar. Även hur man kliver in i ett derby (första matchen borta) kan ha en grund i det här.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Vårt passningsspel måste bitvis vara seriens sämsta, mer regel än undantag att man endera slår bort pucken eller sätter en lagkamrat i skiten.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{297}: åsså vore det bra att sätta några frilägen....

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{297}: JP, Ludde, Lauritzen, Wedin är väl några till som ska leverera.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Andersson: tycker ändå vi är lite bättre än Västerås just nu. Mattson verkar ha vaknat på rätt sida ikväll och många fler spelar med energi jämfört med senaste matchen. Vi måste ta några poäng i såna här skitmatcher för att på sikt ha chans på topp 8.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
The great one: Forsberg kanske inte är den mest karismatiske ledaren man någonsin sett men jag tycker att nubben ska ha en släng av skitsleven också. Varför har man byggt ett lag utan en enda offensivt skicklig back? Varför är de enda offensiva krafterna att räkna med, juniorer som knappast blir långvariga i klubben?

Visst visst, inte såg man detta komma i inledningen av säsongen då allt såg bra ut men det är väl just det, man klagar sällan på något som funkar.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Andersson: inte än va? 2,5 på sin höjd....

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Andersson:

Ja, den är den nivån vi är på ungefär nu, otroligt.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{297}: 3 pass i rad till rätt spelare är en bra målsättning till andra perioden

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
En kann ju näst tro dä ä bottenmöte ikväll...
Två lag mä raggarhockey like Eddie Meduza...
Hu fan ska dä slut???

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{297}:

Ser inte hur Roger ska kunna ändra detta nu. Känns som övriga lag har hittat sitt spel nu o vi har tappat det. Kanske lika bra att sparka Roger o ta in en pojklagstränare. För det vi behöver är att hitta tillbaka till hockeyns ABC. Enda vi gör nu är att åka ivägen för varandra. Jag blir bestört och orolig.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
VIK Västerås HK - Timrå IK 1-1

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Extremt viktigt mål för självförtroendet, förhoppningsvis kan man rycka upp sig till andra perioden.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Åsså hux flux ett klassmål :) Mitt i allt elände.
Sista fem kunde man ana nåt som kan tolkas som positivt. Var länge sen..



Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Kattgubben: å där sitter den

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Men vilken bajsnödig hockey man spelar! Det är sirap både i kropp och huvud verkar det som......

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
erathoo: ja vi kan ju vänta oss ända ner till botten av tabellen. Jag tror inte 3 poäng är en rimlig målsättning från Forsberg längre, "goda intentioner" verkar vara ribban man lagt.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
VIK Västerås HK - Timrå IK 1-0

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{297}: vi får invänta en sån där 'flytmatch' där allt går in om de ska vinna ....

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
erathoo: fritt fall...

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Gorkyman: japp, man orkar knappt se eländet.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Webmaster: å där var det godnatt

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
VIK Västerås HK - Timrå IK 0-0

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Halvskandal att dom bara har en domare . Två-dommarsystem borde väl vara obligatoriskt i ALLA matcher , även allsvenskan

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Orkar inte riktigt hoppas på något ikväll heller. Tänk vad lätt det är att hamna i förlorarspåret ändå, både som lag och supporter.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Modano: Stene hänger 2 snabba i första perioden

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Hälge: verkar väldigt genomtänkt å skeppa Björkung...

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Modano: När vi är som mest uträknade brukar vi kunna överraska. Vi får hoppas på det, men håller med om att det kan bli tungt.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Hälge: Line up är på div1 nivå laget känns helt utan spets. Poäng ikväll är bara att glömma.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Laget för kvällens bravader.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Hur eller hur blir det saftigt ikväll...
Vart igång nu sen uppesittarnatten...
Ge oss friden nu för fan sista matchen för i år...
Nu kör vi över Gurkorna i Rockenlunda...
Låt oss festa till nästa år...

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{3627}: Eller en saftig tre poängare..

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Jag räknar in en sur noll poängare ikväll...

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Andersson: Vore fint med en trea i kväll då övriga toppkollegor förutom Pantern förlorade i går. Det är dags att börja vinna nu! Och framför allt spela bra hockey i 60 minuter igen.

« · 1787238 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer