willysson: Lite snabb i fingrarna där tydligen;) haha
Ämnet är raderat
Jag som trodde Linköping var bra.......
« Föregående · 435436 Till forumet
Sv: Jag som trodde Linköping var bra.......
willysson: Kan bara hålla med dig om Hallin. Helt underbart att han fick in pucken, mycket starkt gjort! Starkt även att tre backar gör mål.
Härliga 3 poäng! Nu kanske det blir lite lättare att avsluta praktiken i morgon. Sova gott kommer jag i alla fall göra!
Härliga 3 poäng! Nu kanske det blir lite lättare att avsluta praktiken i morgon. Sova gott kommer jag i alla fall göra!
« Föregående · 435436