Håll videon i beredskap !! Kenta kommer i en intervju på TV 4-Sporten i kväll 1930.
Kan vara intressant att höra vad han tycker in för den oerhört spännande fortsättningen mot VF ! Se´n har han säkert några väl valda ord, att säga om LAGET och lirarna i The Big Red Machine !!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kenta kommer i en intervju på TV 4-Sporten i kväll 1930.
Kan vara intressant att höra vad han tycker in för den oerhört spännande fortsättningen mot VF ! Se´n har han säkert några väl valda ord, att säga om LAGET och lirarna i The Big Red Machine !!!!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!