Vilken usel klack vi har i år!!!!!!!! Så fort motståndarna tar över, i det här fallet Brynäs dör 75% av klacken och bara tittar på.....Vi måste stötta laget även i motgång!!!!! Jag tycker att ni som köper biljetter på västra stå ska vara berädda att heja med klacken, inte bara stå där...isåfall står ni på fel läktare!!!!! Men när det blir mål och timrå tar över då poassar det att skricka heja o.s.v.....Skandal
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tycker att ni som köper biljetter på västra stå ska vara berädda att heja med klacken, inte bara stå där...isåfall står ni på fel läktare!!!!!
Men när det blir mål och timrå tar över då poassar det att skricka heja o.s.v.....Skandal
Älska Timrå