Intressant artikel i dagens Aftonbladet. Snacka om att Timrå är lillebror i elitseriesammanhang. Oroväckande att årets budget är ännu lägre än förra årets. Sa inte Nubben efter kvalserien att Timrå skulle/måste öka med 10 miljoner?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Snacka om att Timrå är lillebror i elitseriesammanhang. Oroväckande att årets budget är ännu lägre än förra årets. Sa inte Nubben efter kvalserien att Timrå skulle/måste öka med 10 miljoner?