1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen
« · 2907731 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
T T: sämsta powerplayet man sett, då kliver kungen fram och gör det på egen hand.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: Och Ove? Sundberg har vänt för Malmö mot Brynäs.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: Jahopp så här kan man också svara upp på en kass första period..

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Dags att leta nytt jobb?
Uppladdat:

500x0-img1796.jpeg


Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Härligt.... skönt att det långa PPt gav nåt till slut.
Typiskt klassmål från Dalle

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
En classic Dalle

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Villervalla: Men Da'n såt'en igen Jooooonnntte YEEEEEZZZZZ!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Erre92:
Yes

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
ÄNTLIGEN skjuter han!!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Klassiskt Dalle-mål!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
BlackBay: Dallas.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Smörgåsen : Såja 4-2 Dalle

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Wooooooow 2-4

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Öndulat: världens chans att stänga matchen men händer ingenting alls

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Helvete vad slö Forsmark är

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Varför flyttas tekningen ut!?

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Smörgåsen : Heikkinen? Ska han verkligen stå som diregent? Svag puckhantering.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Villervalla: har dom glömt det är PP?

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Labban:Men nu är vi kassa!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Erre92: Päpä…… bättre kan vi

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Labban: Ruggigt dåligt pp.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bränd(ihuvvet)ström

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
HVs fans ser ju helt inavlade ut. Kör över dom!!!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Hur tänker man då man slashar sådär ens?....
Själviskt så in i helvete

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Riktig ful slashing. Men detta var något nytt va?

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: 5+20 HV, slashing. Solklar.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Jan-Erik : Roligt med trevliga modoiter!!👍👍🤣

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Erre92: Vi skulle behöva spela enklare ur egen zon.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Henrik_Tikare: Heja! Bra vändning, det är bara att skjuta högt på Lassi. Det är sen gammalt.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bragd-Birger: Jag lovar o svär att jag inte pipp.... ska jinxa mer före match!!🤣🤣😎🇱🇸

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: TS känns verkligen som en grym uppdatering gentemot OJ

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Puckat: måste korrigera detdär till "otrolig överallt på isen" tror jag 😂
Vilken jävla junior

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
BlackBay: De stavas JOE DALTON som kan ändra attityd på laget!!!!😎🇱🇸

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rip Kirby: Nu blev det fina miner på läktaren.
Hv är nervösa nu.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Deadly Didde

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Genborg är ju otrolig runt kassen

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Jåkkinen: Oh-la-la-la-la-la-la, oh-la-la-la-la, Strömberg!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Erre92: Vad är oddsen att Didde vinner skytteligan?

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: Vilken scenförändring i andra perioden..... wow

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: Da'n såt'en igen Didddeee YEEEEEZZZZZ!!!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Synct: Timrås näst bästa målgörare den här säsongen!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Thats it, Didde åker in i fantasy

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: Slog Didde målrekordet per säsong nu?

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Didrik "Paul Coffey" Strömberg.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Det regnar in backmål i år 😁

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
MÅLSPRUTAN!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Slår han sitt eget målrekord i år?!?!?

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
2-3 didde ❤️

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: riktigt fint PP (även om målet kom strax efter)

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Upp med energinivån nu. Dags att sätta in en extra växel och inte falla tillbaka. Spelar vi avvaktande som i första kommer HV garanterat göra 2-3 mål till.

« · 2907731 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer