« Föregående · 2901862 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Har dom ens haft ngn försäsongs träning mer än det de gjort på golf banan. Dom ser ju helt slut ut .
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Zäta75: precis den ska Juel ha alla dar i veckan. Laget är inte vaket men det är Leksand så 3-1 kommer nog bli mer.....
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
det är nu de erfarna spelarna ska kliva fram...det ska inte vara så att en 18 åring ska vara Timrås bästa i en premiär.. sånt jävla underbetyg till spelare som rander Dahlen Petterson wedin osv ..de är ju de dyraste vi har... Men de syns inte såhär i första matchen iaf..
+ 3
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Peacedog: lika dålig som Dahlén och har sin plats gratis hur dåligt han än spelar .
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Det är säsongens första försäsongsmatch va? Det ser ut som spelarna tror det iaf
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Nisse på Mon or: man åker runt runt och jagar pucken och glömmer allt vad försvarsspel heter.....
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Ja men det här hade man ju sett fram emot hela sommarn. Gud vad kul att säsongen är igång.
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
covfefe: Ja, en dålig försäsong kanske är lite indikativ ändå. Vi är ju totalt utspelade av laget som är tippade sist. Det här kan bli en låååång säsong.
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
JonteD: Helt förbluffad över Heikkinen. Han är ju en Halloran-light!!
+ 5
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
{9374}: Samuelsson, ett tips bara. Kicka Bankiren från att styra defensiven nu. Hål i huvudet att ändra på nått som fungerat i flera säsonger i rad.
Haha. Har jag sagt att jag var orolig inför säsongen?
Haha. Har jag sagt att jag var orolig inför säsongen?
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Snacka om att 3-1 hänger i luften
Edit: tog alltså 3 sekunder, jahapp
Edit: tog alltså 3 sekunder, jahapp
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Men något så grönjävligt uselt. Strukturen i egen zon ser bättre ut i p12.
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Peacedog: Dom som tippat timrå och leksand i botten är rätt ute
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
erathoo: så slarvigt och dåligt...ända från Dahlens passning......Hallå! Det har börjat nu för bövelen!!!
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
erathoo: Hahaha nål i baken i pp gud så dåligt
.slarvpass av Dahlen mfl
.slarvpass av Dahlen mfl
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
roger_sundsvall: härligt med en modokommentator som antyder att det är filmning med en crosschecking i ryggslutet.
Åh herregud vilken katastrofal defensiv vi har.
Åh herregud vilken katastrofal defensiv vi har.
+ 3
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
erathoo: tyckte passningen till han var fullkomligt genial tills karln börja fippla
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Zäta75: Nässen...där måste pucken på mål... livsfarligt och dribbla där...
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Ojh-Ajh: Vi kan få tillbaka Hållander ja. Vi får se hoppas han lyckas i NHL
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Zäta75: Oscar Möller i studion tänker sig en hypotetisk löpsedel där Hållander inte tar plats i Pittsburg och kommer tillbaka till Timrå. Tänk att man kan tycka att båda alternativen (att han platsar resp inte) kan kännas ok.
+ 1
« Föregående · 2901862 · Nästa »