1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
JonasD: jaså, Timo vilar pga ryggproblem. Hoppas att det inte är allvarligt.
( har inte någon statistik i fjol och i år, men har för mig att det brukar bli mindre poäng när Timo inte spelar)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
El Maco: Detta är för övrigt TiKs första match med 4-domarsystem.... Skall bli intressant.
Timo vilar pga ryggproblem och Magnus S.P. ansluter truppen direkt från JVM. Hoppas han får lite speltid.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Per HApps: Ska bli mysigt att möta LHC som har sin sämsta del av säsongen just nu. Lär lukta duktigt med magsyra i Dajmkrysset om vi får en tidig ledning. Å andra sidan lär det inte vara något fel på motivationen. Viktig match såklart.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Efter en tung förlust så ordineras, för att få lite perspektiv på tillvaron :)
www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Per HApps: Givetvis ska vi hoppas :) Info om Pärssinen är tillbaka någon?

Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Törs man hoppas på en snabb replik?

« · 962608
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer