1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Löven-TIK


Löven-TIK
Kanske inte en måste vinna match för TIK´s del. Men en förlust där och fredagens hemma match mot LIF känns genast mycket mer som en måste match. Därför känner man ändå ett extra pirr innför denna match mot Löven. Tror poäng där och läget framöver känns förjäkla bra.

Löven lever nog mycket på sin effektivitet framåt, en drös av rutineradade målskyttar som inte behöver så många chanser för att det ska bli mål. Tror därför jag också att backspelet från TIK´s sida måste fungera perfekt. Inte en massa lallande i egen zon.

Känns i alla fall bra att killarna fått göra lite mål nu och förhoppningsvis tänker dom inte lika mycket nu när tillfällen ges.

Forza Timrå, krossa Löven, hej hej hej!!

« · 73582
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer