Gameday för tusan.... Lustans Lakejer... 5 timmar till puckuslingen släpps i Delfinen!!! Var fasiken är försnacket?? Drinktipset?? Hur går det?? Ja tro vi VINN ikväll 😊👍🏼🎅 Forza TIMRÅ IK alltid i vått och torrt ALLTID!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lustans Lakejer...
5 timmar till puckuslingen släpps i Delfinen!!!
Var fasiken är försnacket??
Drinktipset??
Hur går det??
Ja tro vi VINN ikväll 😊👍🏼🎅
Forza TIMRÅ IK alltid i vått och torrt ALLTID!!!