Hälge: enda som kommer gå fort är resan hem,vi är timrå å vi har inga pengar att värva för men flyga till luleå går bra. Lyx lirare som inte vill kämpa för poäng
Otroligt brunkig laguppställning idag med Dahlén på frånvarolistan. Hoppas grabbarna verkligen kör 110% brunk idag. Finns ingen som kan eller ska ta Dahléns roll. Tackla i alla situationer, iväg med alla puckar, dunka till icing och bråka alltid framför mål. Varenda jävla poäng vi kan stjäla idag är så otroligt viktig!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...