1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Malmö - Timrå IK 2007-01-04


Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
matte1: ¨
Jo du mellan varven ser vi ut att behöva det..Åsså andra sidan ser det stabilt ut....Jobbigt...

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: det tror jag nog tycker att det börjar låta som dom börjar hitta tillbaka till sitt spel nu

ÄNTLIGEN

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
RTS: Ja, det skulle vara skönt att leda med 2 mål inför sista.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Ja 2-0 ledning efter 2 perioder. Måtte detta hålla hela vägen nu

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
nixXz: skulle inte tro det va

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
nixXz: Håll i nu sista 45sek.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Malmö vänder vinner med 4-2

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba: Helt underbart! Hur kul som helst att Ryno får göra mål igen! Skulle tro att han kommer att skriva kontrakt med Timrå till nästa säsong.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Hoppas, Hoppas, Hoppas att dom vinner ikväll!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
En får rätt idag vem kliver fram..

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba: Ja man måste faktiskt säga att det ser bra ut.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: 2 snygga mål+ Backlund har fått gjort några riktigt svettiga räddningar

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
RYNO!!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
yes!!!!!!!!!!!!!!!!!

bra Ryno

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Härligt flipp-pass av Warg där. 0-2, viktigt!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:

Vad härligt!!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Yes 0-2

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TD: me too!!!!!!!!!!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: I am happy

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TD: lugn vi har ju backlund

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Hoppas vi får 3 poäng ikväll så örnarna får lite luft under vingarna!!!!

En gång Tikare, Alltid Tikare!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: nä det ska vi väl inte men jag tror dom grejar det här.
backlund verkar ju har fått tebax självförtroendet i alla fall

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: 4 MOT 5 NU SVETTIGT

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
BRA Backlund!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Och det vore ju inte helt fel! Har blivit trackad ända sen den hemska förlusten senast....

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: Oj oj den där räddningen slår det mesta

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Vi ska väl inte ropa hej riktigt än va.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Skönt att vinna ikväll så dom får tebax lite självförtoende tills på lördag. Då kommer dom piska modo

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
mattias - 74: Enligt TV (Web-TV för min del) Så verkar det ju så ;-)

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Dream Team:

1 - 0 ?? Spelar ni hemma idag med :-)

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
yes jag sa ju det

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Yes!!!!!!!!!! Fan va skönt! :D

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Dream Team: 0-1 ska det vara, men skitsamma! Kämpa Timrå!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Äntligen!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
1-0, Laine! Härligt!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ÄlskarTIK:

jajaja

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Ja 0-1

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Jo, o det är j*vligt tur de!! :D

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Backlund verkar vara het i kväll

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Pust.. där hade vi tur!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
kämpa timrå

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Åååå!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Jen: precis

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Jen: fan

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba:

spänning....

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
minst 1 mål för timrå i andra perioden

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba: NU JÄVLAR TAR VI DOM

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: Bra, jag blrv orolig för en stund (8^(/)

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Hälge: Jo 3 poäng är ju det viktiga här så det får se ut hur det vill bara dom bärgar poängen.

« · 809591 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer