Oj Oj Oj...Vad händer om Kapanen blir skadad ?, om Kapanen är ur form ?... Freddan håller absolut inte måttet, borde inte en "skaplig" målvakt värvas snarast ?... Tänk om det blir slutspel !. och vi har Freddan att stödja oss på !... Dax att lätta på börsen !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Freddan håller absolut inte måttet, borde inte en "skaplig" målvakt värvas snarast ?...
Tänk om det blir slutspel !. och vi har Freddan att stödja oss på !...
Dax att lätta på börsen !
Timrå IK är och förblir dom bästa.