Satt just och läste de olika förmånerna som ska vara med på medlemskortet nästa säsong. Men längst ner står det ju halva priset på resan till leksand? Måste man inte vara medlem för att få följa med på resorna? I så fall blir det väl halva priset för alla... eller?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men längst ner står det ju halva priset på resan till leksand?
Måste man inte vara medlem för att få följa med på resorna? I så fall blir det väl halva priset för alla... eller?