Nu när TIK har "lite" backproblem tycker jag man kunde titta lite i grannkommunen. Både Mike66 och Håckla verkar ha så pass mycket kunnande att de går in i vilket elitserielag som helst. Jag tror inte att de behöver bli så dyr heller, det räcker förmodligen med att ordna chaufför.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror inte att de behöver bli så dyr heller, det räcker förmodligen med att ordna chaufför.