Men ni vet vad de säger, ju mer man vinner desto närmare en förlust kommer man, i erat fall verkar den inte komma. Ni kanske skulle spela utan modin en match =)
Lycka till och jag gläder mig för eran del =)
Mitt kära Leksand bara vinner och vinner men i kvalserien blir det inte lika lätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men ni vet vad de säger, ju mer man vinner desto närmare en förlust kommer man, i erat fall verkar den inte komma. Ni kanske skulle spela utan modin en match =)
Lycka till och jag gläder mig för eran del =)
Mitt kära Leksand bara vinner och vinner men i kvalserien blir det inte lika lätt.