Ett bra nyförvärv till nästa år,om man utgår från årets backbestånd,vore att göra Jindrich till forward. Bra skridskoåkning,defensiv med kunnande även för offensivt spel,bra klubbteknik,skott osv. Liknande Hedlund i MoDo. Redan igår när en del forwards av naturliga skäl knäade lite skulle han ha kunnat placerats som forward om det inte varit så att några backar var skadade.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bra skridskoåkning,defensiv med kunnande även för offensivt spel,bra klubbteknik,skott osv.
Liknande Hedlund i MoDo.
Redan igår när en del forwards av naturliga skäl knäade lite skulle han ha kunnat placerats som forward om det inte varit så att några backar var skadade.