Ja men dåså! Arbetsveckan går mot sitt slut och SHL-veckan tar sin början. Tisdagarna saknas undertecknad.
Örebro borta. Värdemätare, ett lag vi var minst sagt jämna mot ifjol och förhållandena ’bör’ se liknande ut även i år. Men är det verkligen så? Jag är frågande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Örebro borta. Värdemätare, ett lag vi var minst sagt jämna mot ifjol och förhållandena ’bör’ se liknande ut även i år. Men är det verkligen så? Jag är frågande.