Patronerna ordnar en fotbollscup i sommar. Träffade Lindman på stan i dag och han frågade mig varför inte TIK's SK hade anmält något lag. Det får du fråga Sandberg och hans småpåvar om sa jag, men visst fasiken är det konstig att inte TIK' SK visar något intresse när bland annat Björköven hade anmält mig.
Kanske det beror på att man då måste engagera sig i att fixa ett lag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Träffade Lindman på stan i dag och han frågade mig varför inte TIK's SK hade anmält något lag. Det får du fråga Sandberg och hans småpåvar om sa jag, men visst fasiken är det konstig att inte TIK' SK visar något intresse när bland annat Björköven hade anmält mig.
Kanske det beror på att man då måste engagera sig i att fixa ett lag.
Här är i alla fall länken.
www.patronerna.se/patroncupen_folder.pdf