grattis til Timrå med en af de største talenter i Danmark. Ham blir i nøjd med og så har han 2 år til at blive endnu bedre og klar til NHL (forhåbentlig). Så må vi jo se om ikke osse Frans Nielsen vælger Timrå....
US Property: ja det verkar ju bra att man satsar ungt o hungrigt men jag vill se något tunkt namn ochså en pappa med bra rutin hjärta för laget.vi kan inte vara för säkra på jonte. men jag tror på nubben o jänget som ska bygga
Robban: Nej inget är klart förrän det kommer ett pressmedelande men det är en ganska väsentlig skillnad om kvällspressen skriver att en spelare klar eller om personen ifråg går ut i media och bekräftar. Regin=KLAR.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
OCh så et tilløk med Frans Nielsen , som bliver meget værd for jer er jeg sikker på...
Imponerenede med 2 tidligere Herning Bluefox spillere på et af sveriges bedste hold ;-)