1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Peter Regin klar

541986 · » Till forumet

Sv: Peter Regin klar
jokklas: Det tror jeg ikke blir noget problem , han er stærk og går til den i hvert skift , ......

OCh så et tilløk med Frans Nielsen , som bliver meget værd for jer er jeg sikker på...

Imponerenede med 2 tidligere Herning Bluefox spillere på et af sveriges bedste hold ;-)

Sv: Peter Regin klar
Ryback: Tack tack, ser ut som en spännande spelare. Hur tror du han kommer klara det fysiska spelet?

Sv: Peter Regin klar
Nu är han klar....

Sv: Peter Regin klar
grattis til Timrå med en af de største talenter i Danmark. Ham blir i nøjd med og så har han 2 år til at blive endnu bedre og klar til NHL (forhåbentlig). Så må vi jo se om ikke osse Frans Nielsen vælger Timrå....

Fortsat god silly season ;-)

/Ryback (Herning Bluefox)

Sv: Peter Regin klar
US Property: ja det verkar ju bra att man satsar ungt o hungrigt men jag vill se något tunkt namn ochså en pappa med bra rutin hjärta för laget.vi kan inte vara för säkra på jonte. men jag tror på nubben o jänget som ska bygga

Sv: Peter Regin klar
Robban: Nej inget är klart förrän det kommer ett pressmedelande men det är en ganska väsentlig skillnad om kvällspressen skriver att en spelare klar eller om personen ifråg går ut i media och bekräftar.
Regin=KLAR.

Sv: Peter Regin klar
US Property: Verkar vara klart. Bara att vänta in ett pressmedelande

Sv: Peter Regin klar
US Property: Inget är klart förrän det står på www.timraik.nu.

Peter Regin klar
Enligt hockeymagasinet är Peter Regin klar för Timrå, har skrivit ett 2-års kontrakt.

541986 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer