Ser att Timrås match mot Jyrgårn i morron sänds på PPV. Intressant!
Inte för att Timrås sänds men vilken gång i ordningen sänds inte Stockholms stolthet på C+ o PPV? Tror nog att man har kunnat sett Jyrgårn 4 ggr av 5. Starkt jobbat, Nisse!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Intressant!
Inte för att Timrås sänds men vilken gång i ordningen sänds inte Stockholms stolthet på C+ o PPV?
Tror nog att man har kunnat sett Jyrgårn 4 ggr av 5.
Starkt jobbat, Nisse!