Det hade varit bra med ytterligare ett namn men jag har full förståelse att det är tungjobbat som sportchef i Timrå IK i januari 2013. Bra jobbat Nubben!
51% (37)
Helt okej förstärkningar men jag hade velat ha en center i första hand. Nja, Okejdårå. Knappt godkänt Nubben.
19% (14)
Den där Edström har jag aldrig hört talas om och Smolenak verkar ha haft det tungt. Sopigt Nubben!
16% (12)
Kanonbra Nubben! Edström en uppgradering i försvaret och en riktig målskytt är precis vad vi behöver! Jag är jättenöjd!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Antal röster: 73 st