1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Resor 2009/2010


Resor 2009/2010
dax för årets första resa.
häng med du också och upplev hockey av högsta kvalite.
löne helg och allt.
anmäl dig i dag

Sv: Resor 2009/2010
Modo resa 27/10. glöm inte de. perfekt förvärmning till tågresan lördagen därpå.

Sv: Resor 2009/2010
Nu fyller vi en buss till modo. kom igen och anmäll er nu=).
vi kan juh inte ställa in en derbyresa heller.

Sv: Resor 2009/2010
Anmäl er till MoDo-resan 27/10!!! Låt oss hälsa Caslava välkommen med en redig klack på plats att mana fram till en "slakt" av MoDo!

Sv: Resor 2009/2010
Kommer de att vara en vanlig buss till Gävle på torsdag eller blir de minibussar??

Sv: Resor 2009/2010
JNS: det blir en stor buss till Gävle på torsdag!

Sv: Resor 2009/2010
JNS:
"NÄSTA RESA
Motståndare: Brünäs Tigers 12/11
Avgång:
-Eon 15:30
-Timrå E4 15:45
-Navet 16:00

Färdmedel: Buss
Pris: 200kr + 100 kr entré

Antal Anmälda: 34"

tikare.se/

Sv: Resor 2009/2010
Blizzard: Vet, ville bara vara säker på att de var en stor buss;) pallar inte åka minibuss :P

Sv: Resor 2009/2010
Anmäl er till Gävle torsdag!

Sv: Resor 2009/2010
T T: Hahahahahahaha =) Han är min idol!

Anmäl er nu, hösäckar!

Sv: Resor 2009/2010
Stor buss, läsk och snacks och blaskigt kaffe (förhoppningsvis billigare än Hovets!?) i Läkerol arena! Brünäs bajshockey och chans till Timrås tredje raka vinst. Det finns ingen anledning att sitta hemma och sunka i soffan!
Anmäl er!!
Anmäl er!!!

Sv: Resor 2009/2010
häng med på resa till skellefteå. börjar bli lite ont om tid. anmäl er så fort som möjligt om resan ska bli av. antalet anmälda just nu är:14

även resa till linköping den 2 januari. Pris 450:-+entre just nu 5 anmälda.

Sv: Resor 2009/2010
TikRikard: När är SheLeftYou resan då ölis?

Sv: Resor 2009/2010
TRL: Måndag 28/12 19:00 Skellefteå AIK 300:-

Sv: Resor 2009/2010
TRL: 28e dock ska ej med. har jobb åh stå i. siktar in mig på linköping den 2/1 i ställe

Sv: Resor 2009/2010
Blizzard: skellefteå mot aik? nä de intresserar mig inte de minsta :) hehe.. skämt o sido... okej, tack för tipset... får se hur man jobbar. Man skulle ju varit upp dit o stöttat laget. Behövs så många poäng som bara går nu.

Sv: Resor 2009/2010
Buss nummer 1 till övik den 21 börjar bli full.
endast ett fåtal platser kvar.
så kom igen och anmäl er!
nu fyller vi buss 2.
pirs:200:-+entre 100:-

avgång:
Navet:16:30
e4an:16:45
eon;17:00

Sv: Resor 2009/2010
TikRikard: Är inte 2 timmar på 14 mil lite väl tight? Det måste kunna gå att ta sig iväg lite tidigare utan att folk inte kan ta sig från jobbet?

Sv: Resor 2009/2010
Nya res tider:



Motståndare: lilla syster ”modo”

när: 21/1 2010

Färdmedel: buss
Avgång:
navet:16:00
timrå ”e4an”: 16:15
eon:16:30
härnösand:ca 17:00

Pris:200 kr+ 100 kr entré

Antal Anmälda: 46

Sv: Resor 2009/2010
TikRikard: Ha ha..."modo"....lysande! :-)

Sv: Resor 2009/2010
TikRikard: Så usla som de där två lagen är så är det ju märligt att det kommer några som vill se matchen över huvud taget. Idioter hela högen.

Sv: Resor 2009/2010
NuMo: Om ni lämnar WO, så lämnar vi WÖ och vi båda slipper alla pinsamma försök att spela vinnarhockey...

Redigerad kommentar


« · 1174532
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer