Jag vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser om det nya örnhuvudet. Det blir ju skojjigt med en häftig entre men samtidigt så lär det ju dröja ännu längre tills örnhelvetet försvinner. Själv så tycker jag att modos entre är en av de häftigaste klar anknytning till orten (skogsindustrin), istället för röda örnar, röda hökar och blåa tjurar osv.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Själv så tycker jag att modos entre är en av de häftigaste klar anknytning till orten (skogsindustrin), istället för röda örnar, röda hökar och blåa tjurar osv.