det är sååååå härligt med en en vinst efter (tyvär) alla förluster.. ska bli kul att höra lite om matchen utav någon som var där.. nu ska vi också se om det dyker upp några kattjä..ar i kväll.. eller om de vanliga klagande människor har nått att delge oss..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
(tyvär) alla förluster.. ska bli kul att höra lite
om matchen utav någon som var där.. nu ska
vi också se om det dyker upp några kattjä..ar
i kväll.. eller om de vanliga klagande människor
har nått att delge oss..