Det är tamefan skandal att inte Mackan är med i Tre Kronor, när dessutom inte Lind heller kom med så är det första gången man önskar att det går åt H-te. Synd bara för Gunno o Co kommer i klämm då, men va f-n Hardy måste ju ha nåt fel.....Och Robban måste ju också få chansen...vilka jobbar hårdare än #12# o #29#... vad är det som händer i Landslagsledningen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Härliga poäng idag.....