1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen
3039203 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket annat större och svårare ni tänkt på för att göra oss attraktiva.

Det gäller ståplats. Närmare bestämt bortastå. Dessa kvarglömda stolpar som ger intrycket utav att glaset fortsätter hela vägen upp. Dessa stolpar _måste_ kapas till nivån med glaset.

Detta skadar vår bild utåt. Senast denna säsong hörde jag i 3 olika supporterpoddar att dom nämnde Timrås bortastå i negativ bemärkelse pga att man var hel inglasad 3 meter upp. Detta hör alla andra och det blir ett slagträ för andra att använda. En falsk bild målas upp. Intäkter går i spillo.

Detta arbete tar ca 16-20h. Dvs en mån och tis med lite övertid. Om inte snabbare. Det är som att det är för enkelt att fixa så det inte görs. Arbetet som måste läggas ner kontra vår image vi får ut av det är oslagbar. Jag gör det själv om det sitter i kronorna.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: Lite nyfiken, vilken ingång var det du menade som skulle byggas bort?

3039203 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer