Svoboda
« Föregående · 683000 Till forumet
Sv: Svoboda
mikenomad: Klart Svoboda inte har lyckats! hade han gjort det hade Timrå spelat slutspel i år.
Tre av tre målvakter har floppat nu hoppas jag dom lägger det största lönekuveret på målvakten nästa säsong.
Gårdagen match var en sorlig historia, Frölunda såg ut som om dom laddade för slutspel och slår man dom inte en sådan här gång så slår man dom aldrig.
Nu bryter vi hop och kommer igen nästa säsong, vi har ju tur som slipper kvalserien.
Tråkigt var ordet sa Bull!
Tre av tre målvakter har floppat nu hoppas jag dom lägger det största lönekuveret på målvakten nästa säsong.
Gårdagen match var en sorlig historia, Frölunda såg ut som om dom laddade för slutspel och slår man dom inte en sådan här gång så slår man dom aldrig.
Nu bryter vi hop och kommer igen nästa säsong, vi har ju tur som slipper kvalserien.
Tråkigt var ordet sa Bull!
« Föregående · 683000
Svobodas styrka har legat i en hög högstanivå, dvs han har gjort någon enstaka "idiotmatch" där han spikat igen. Dessvärre har dessa varit alldeles för sällan förekommande och hans lägstanivå är pinsam...karln har ju släppt till matchavgörande puckar gång efter annan med en frekvens som knappast duger i ES! Han har förlorat mer matcher åt oss än han vunnit.
Med det menar jag att han i en rad matcher släppt in mål som innebär att vi tappat åtskilliga poäng, hans poängräddande spel har inte förmått överglänsa den statistiken. Nä, Svoboda är inte målvakt i TIK nästa säsong. Det vore en grym felsatsning...både sportsligt och med tanke på vad hans prislapp lär ligga på