Dags igen att trycka in den här tråden - till alla Timrå IK älskare. Jag vill inspirera er att ta med en "ny" kompis på en Timrå match i vinter. En person som kanske aldrig har varit på en BRA hockey match live [ eller allt för sällan..] eller som inte har nått lag att hålla på.[ stackars dom ..] Hockey handlar ju nu som bekant mycket om pengar men även att en fullsatt lada ger ännu mer stämning, TRYCK och STÖD ! Jag vet att man som enskild person kan tillföra mycket mer till laget, matcherna och föreningen än man kanske tror... ALLA för EN, EN för ALLA - älska Timrå !! Nu bär vi fram dom till slutspel och ****ld... Vi syns snart !! God Jul
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hockey handlar ju nu som bekant mycket om pengar men även att en fullsatt lada ger ännu mer stämning, TRYCK och STÖD !
Jag vet att man som enskild person kan tillföra mycket mer till laget, matcherna och föreningen än man kanske tror...
ALLA för EN, EN för ALLA - älska Timrå !!
Nu bär vi fram dom till slutspel och ****ld...
Vi syns snart !!
God Jul