« Föregående · 2949823 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Vilket jvla loosergäng…
Lilja får lägga straff även.
Sinnes.
Lilja får lägga straff även.
Sinnes.
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
She: inte bara Johanssons fel. Vi har PP ska inte släppa till sådär. Dessutom skymmer backarna vid skottögonblicket.
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Per HApps: är för mig helt osannolikt hur en skarpskytt som Dahlén är så kass på straffar
+ 3
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Villervalla: Bra val av straffskyttar. Jävla Aprilskämt!
+ 3
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Karlsson74: Fruktansvärt kasst. Faller på eget grepp.
2 raka matcher som vi kastar bort 3 poäng.
Rögle tillbaks till förlorar spåret när man möter ett lag som kan göra mål i allafall.
Snälla hockeyGudar. Låt oss överleva detta JVM. Amen.
2 raka matcher som vi kastar bort 3 poäng.
Rögle tillbaks till förlorar spåret när man möter ett lag som kan göra mål i allafall.
Snälla hockeyGudar. Låt oss överleva detta JVM. Amen.
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Synct: Bra att det är uppehåll nu så man slipper se detta bortkastade av poäng...
Och va I helvete är det för straffskyttar!!!
Gör om gör rätt!!!😈
Och va I helvete är det för straffskyttar!!!
Gör om gör rätt!!!😈
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Karlsson74: Så jävla bortkastat. Blir det straffar kan vi lika gärna ge bort bonuspoängen. Vad gör Hirsowitsch nuförtiden?
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
bar mofftak: Kan vara mycket kostsamma 2p vi skänker bort till Djurgården när vi summerar serien i topp 6 kampen. Suckar djupt
+ 3
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Synd att ni torskade straffläggningen. Är trött på Djurgården
+ 3
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Man vet att vi är usla på straffar när Lilja får lägga.
1 poäng är underkänt .tyvärr.
1 poäng är underkänt .tyvärr.
+ 4
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
BlackBay: Det är en bättre fråga. Men vilket jävla säckgängsmentalitet vi har på isen. Vad i hela helvete är det vi håller på med.
+ 6
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Per HApps: Nu har ni kanske lärt er grabbar hur man ger bort en seger.
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Per HApps: Alla ska med! Vi är tillbaks i Ante-åldern. 2 bortkastade poäng.
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Bra att Lilja och Pääjärvi får lägga straffar, dom är hetast just nu. Har Tommy åkt på en tia eller något?
+ 10
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Karlsson74: Okej, men han är fortfarande inte speciellt bra på straffar..
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Cobbel: ... vilken parodi. Heikkinen är vår bästa straffskytt.
+ 4
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
bar mofftak: Väldigt snygg straff av Heikkinen. Synd att Djurgården gjorde detsamma. Nu är det nog kört.
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
neutral:
Hur i helvete kan MPS få lägga en straff ? Jacke är ju bättre med en målvaktsklubba
Hur i helvete kan MPS få lägga en straff ? Jacke är ju bättre med en målvaktsklubba
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Smörgåsen : Alla som tror vi vinner strafftävlingen upp med handen😄
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Öndulat: Vi har större chans om vi kör sten, sax och påse. Bäst av tre.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Zäta75: Delvis en tabbe, men också en solklar tripping. Nej, straffar vinner vi inte. Inte vår grej
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Labban: EP var bra för 2 år sedan, det har försvunnit dock.
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Storstrimma: Och Lilja i flera första-PP nu. Blackouts?
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Smörgåsen : JJ räddar friläge från Frondell efter Levinssons tabbe
« Föregående · 2949823 · Nästa »
Helt värdelöst från starten av tredje. Det GÅR inte att ställa upp i egen zon och hoppas det håller för att vi klarade det nån gång i början av serien.
Fy fan. Det här var en av de värre förlusterna. Jag hatar verkligen Djurgården och jävla hovet.
Piss.