Aftonbladet har (ännu) en (årlig?) omröstning om vilket elitserielag som har den snyggate tröjan. Egentligen ska man inte gynna en dylik blaska ... men visst vore det kul om Timrå vann!
Notera att retrotröjorna gått bra hittils.
Timrås helröda bortatröja leder knappt över den vita borta-diton. Så är vi lite taktiska så röstar vi alla på hemmmavariaten och ser till att Timrå seglar i topp!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Egentligen ska man inte gynna en dylik blaska ... men visst vore det kul om Timrå vann!
Notera att retrotröjorna gått bra hittils.
Timrås helröda bortatröja leder knappt över den vita borta-diton. Så är vi lite taktiska så röstar vi alla på hemmmavariaten och ser till att Timrå seglar i topp!
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,578640,00.html
Heja Timrå!
Bort med örnen - ge oss tallarna tillbaka.