1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Timrå-Hämeenlinna


Sv: Timrå-Hämeenlinna
Paus eller??

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Sämpa sämpa Timrå, Timrå ik är dom bästa!!!

Sv: Timrå-Hämeenlinna
SMÅLAND: rofl..

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Tänk att den här helgen vinner vi jämtlandscupen.
Nästa helg vinner vi SCA-cupen.
Den 24/9 slår vi MODO i ladan.
Sedan vinner vi så många matcher som vi behöver för att gå till SM-slutspel.
Där vinner vi kvarten i 4 raka.
Sedan spelar vi semifinalen och där vinner vi i 3 raka.
Sedan är det dags för den STORA SM-finalen där vi vinner i 3 raka.
Grattis Timrå IK till SM-guldet 2002-2003!!!
Tänk om alla drömmar blev sanna,men i lallandes fånars land tror man alltid på det här!
Lycka till Timrå IK 2002-2003!
Lall On Lall On..

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Crippe är KUNG..

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger: Chrippe verkar på G nu.... luktar seger...

Sv: Timrå-Hämeenlinna
skojig länk (ej relaterad till matchen eller timrå)

Sv: Timrå-Hämeenlinna
kalle i stan:
Tror de fördelar pengarna efter följande:
1:a 150 000
2:a 50 000
3:e 25 000

Om det delas ut pengar till de andra vet jag inte och är inte helt säker att fördelningen är enligt ovanstående.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
SMÅLAND: alltid uppfriskande med lallande fånar :)

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger:Det luktar guld och 150 000 härliga slantar och ett tecken på att vi är ett lag att räkna med i år.
Vi kommer att spela slutspel i år!
Älska Timrå IK!
Lall On Lall On..

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Håll i det här så är busshyran betald för hela säsongen.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger: :)

Sv: Timrå-Hämeenlinna
kalle i stan: vet ej, inget antar jag?

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: 3-0....Crippe

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: Vad får 2:an då?

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Fredrik: 150 000 kr

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Är det nå prispengar i cupen?

Sv: Timrå-Hämeenlinna
sacanor: Skönt att du förtydligade att det var ökar du menade... trodde ett tag att du menade: Nu älskar vi i andra ;-)

Sv: Timrå-Hämeenlinna
ökar ska de´va

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: Samma här, en kall pilsner innan burken med Oskars skall öppnas och avnjutas :)
Nu äkar vi i andra !
Ge mig ett TTTTTTTT...

Sv: Timrå-Hämeenlinna
sacanor: härligt... nu tar jag en kvart paus från HS.... svettigt det här... *puh*

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: jo det händer ;)

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Periodpaus: 2-0
Skottstatistik: 11-11
Tuff match

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: Vi skickade inläggen samtidigt så jag hann inte se ditt svar

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: Okej, fel av mej. Jag tånkte nog fel. Frölunda slog espoo går, det var dom som var i botten förra säsongen.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Läste i någon artikel de senaste två dagarna att Pelicans kom 5:a förra säsongen

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: nejdå jag är inte bättre än någon annan så överskatta inte mig men jag vet att dom kom 3:a...

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BORÅSINDIAN: Ja det är det. Timrå höll väl också till i botten av serien. Hämmelinna förlorade bara med uddamålet mot FBK...

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: 3:a säger jag juh!...kolla på www.jamtlandhockeycup.com får de c

"I fjol tog vi en bronsplats, så det är klart att vi räknar med en bra placering. Vi kommer att diskutera detta med laget."

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: Ok.. du hade bättre koll än mej

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: eller rättelse jag vet inte var Pelicans hamnade förra säsongen men Härmeenlina blev 3:a .

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Dream Team: Lathi Pelicans kom femma i fjol i SM-liiga..... Hämeenlinna vet jag inte säkert... men dom måste ju vara skapliga eftersom dom slog MIF o FBK.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Dream Team: jag har inte forskat kring lagen men jag vet att Härmeenlinna kom 3:a (brons) förra säsongen och Pelicans kom 8:a

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Dream Team: Hämeenlinna hörde väl till i botten förra säsongen om jag inte har fel. Men. der är starkt av TIK ändå tycker jag.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: Vad vet vi om de här finska lagen? Dom kanske håller hyfsad elitserieklass, vi kan bara spekulera... Dra inte för stora växlar, det gjorde samtliga i den här GB:n ifjol och fick stå där med nytvättad hals sen!

(Nån som vet nåt om var dom här lagen står??)

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger: mm får skänka en slant när jag vet att ekonomin går runt.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Alltså detta är ju otroligt..... forza TIK!!!!

Sv: Timrå-Hämeenlinna
sacanor: kanske Koivunen fick assisten..

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: Det är bra tempo i matchen mycket "Timråfolk" på läktarn.

Skänk ev. pengar till TIFO-gruppen jag klarar tfn räkningen. Men jag måste snart stänga min pc ....det åskar.....

Sv: Timrå-Hämeenlinna
1-0 - målet var tydligen Matthiasson
Det här ser ju lovande ut, 2-0. Skoj !

Sv: Timrå-Hämeenlinna
har en lista med nuffror som jag fick vid träningsmatchen mot Lada Togliatti

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger: Wallenberg

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: jo vi kan lägga in lite pengar ;),
badger: hur är läget atm?

Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: Ok.....2-0 nu nr 6 målade.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger: Keep it up..... krisar det får vi sponsra din teleräkning.... he he.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger: ah ok, blir billiga telefonräkningar ;)

Sv: Timrå-Hämeenlinna
dr-nix: Ja.....de sa visst två målgörare både 37 och 29 (nåt sorts självmål) det rasslar så i tfn:en.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger: Vi har bara tre på banan just nu.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
37. Toni Koivunen ?!.

Sv: Timrå-Hämeenlinna
Finns det någon länk där man kan följa detta drama ?

« · 106310 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer