Gameday! Inte varje dag som Timrå möter ett nytt lag för första gången. När hände det senast? Växjö när de gått upp? Eller Örebro och Västerås om man räknar in konkurser.
Asplöven känns luriga. Ett av de lag jag förväntar mig ligger längre ner i tabellen. Men bevisligen har de fällt rejäla byten redan. Jag tror vi tar tre poäng. Torskar vi är vi i bottenstrid. 2000 på läktaren?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Asplöven känns luriga. Ett av de lag jag förväntar mig ligger längre ner i tabellen. Men bevisligen har de fällt rejäla byten redan. Jag tror vi tar tre poäng. Torskar vi är vi i bottenstrid. 2000 på läktaren?