Klumpen i magen växer i omfång för varje omgång nu, men vafan. Nu kör vi. Tre mellandagsmatcher, alla mot lag som i skrivande stund ligger bakom oss i tabellen.
De två torskarna nere i Gävle har varit väldigt märkliga matcher som inte alls speglat hur vi uppträtt i övrigt, inte åt något håll egentligen. Fullständigt ihålig defensiv, men dessutom en frodig offensiv som en följd av ihåligheterna bakåt. Det går att göra fler än två mål framåt tydligen, om nöden kräver.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De två torskarna nere i Gävle har varit väldigt märkliga matcher som inte alls speglat hur vi uppträtt i övrigt, inte åt något håll egentligen. Fullständigt ihålig defensiv, men dessutom en frodig offensiv som en följd av ihåligheterna bakåt. Det går att göra fler än två mål framåt tydligen, om nöden kräver.
Oerhört viktig match.