Dagen efter kollapsen i Kyrkotemplet i Jönköping! Är glad att jag inte for dit...var iofs inte körduglig! Skitsamma.. Vi höll tätt i sista perren iaf!!! Lillörda och nu ser man fram mot nästa match imorgon kväll!!! För det kan bar bli bättre!!! De är bar och töm och glöm!!! Imorgon VINN vi lätt!!! Tills dess rinn det lätt... Älska Timrå IK i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID!!! Lall On Lall On...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är glad att jag inte for dit...var iofs inte körduglig!
Skitsamma..
Vi höll tätt i sista perren iaf!!!
Lillörda och nu ser man fram mot nästa match imorgon kväll!!!
För det kan bar bli bättre!!!
De är bar och töm och glöm!!!
Imorgon VINN vi lätt!!!
Tills dess rinn det lätt...
Älska Timrå IK i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID!!!
Lall On Lall On...