Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
« Föregående · 2621788 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Leksands Bollklubb. Vi har momentum och en knätofs dör.....och domarn blåser av.......och knätofsen kliver upp o spelar vidare......
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
pingvin: Vad i helvete blåser han för? Och Hrivik mår tydligen helt okej. Eller hur? Haha
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Andersson: Wedin jättechans på pass av Dahlen. Precis utanför! Synd
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Andersson: japp Dahlén i magen på Larsson..
Chelarik ordnar timeout nr två…
Undrar om domarna ställt in en korg med blommor i Leksands omkl…
Och några replikor som dom vill ha signerade…
Chelarik ordnar timeout nr två…
Undrar om domarna ställt in en korg med blommor i Leksands omkl…
Och några replikor som dom vill ha signerade…
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Vilken jävla jackpot med Erixon i ett par år till…
Kanske vi kan ge vattenkannan till honom nästa år?
Kanske vi kan ge vattenkannan till honom nästa år?
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Känns inte som vi gått en enda match hela 2023 utan att få problem med vår jävla is haha..
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Jåkkinen: det är ändå snyggt gjort han hade inte behövt men gör det ändå för att hjälpa till säger en hel den vad han är för person. 👍
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Jävligt skönt att vi red ut 5an!
Nu jävlar.
Välj läget nu och sätt en in your face balja!!!
Nu jävlar.
Välj läget nu och sätt en in your face balja!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Zäta75: Dahlén tar tom hemjobbet med en vattenkanna i näven så det här vinner vi
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Hockeyleksing: Timeout Leksand
Natthaj ja vi klarade 5 min boxplay
Nu problem med isen
Ge oss frid vinn ta 3 poäng och en 4e plats över nyår. Vi vet att ni kan. Publiken är med bättre nu också
Natthaj ja vi klarade 5 min boxplay
Nu problem med isen
Ge oss frid vinn ta 3 poäng och en 4e plats över nyår. Vi vet att ni kan. Publiken är med bättre nu också
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Hockeyleksing: Det sa ju Challe redan innan perioden började
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
mattias - 74: sämst pp av oss haha vi är ju ruskit dåliga i pp
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Timråiten Challe rakryggad som få och säger som det är. Tar Lundin i försvar och knätofsen verkar vara borta från spel så den tog illa tyvärr. 5 min var dock för mycket.
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Synct: Jo det var lika, motspelaren ser honom komma, försöker vända bort får dålig balans och en lätt tryckare, faller som ett korthus pga dålig balans.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Jåkkinen: Nu gäller det. Klarar vi boxolay i 5 min tror jag att vi vinner matchen. Annars inte. Hjärta som gäller nu ge allt och täcka skott. Vi har klarar det tidigare men Leksand är bra nu
Kom igen nu Timrå!
Hrivik spelar inte säger Challe
Kom igen nu Timrå!
Hrivik spelar inte säger Challe
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Jåkkinen: Lundin är ju återfallsförbrytare efter att ha misshandlat domaren. Blir väl 3 matcher..
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Fan, jag tyckte vi hade dom nu i andra! Lite övermod några gånger, och dom gör två! Och sedan det här avslutet, nä nu blir det jäkligt tufft!
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Söderöver: tror inte Hrivik kommer tillbaka dom lägger han i "framåt stupa sidoläge" så den tog nog illa men vist han kan ha tappat luften med men Hrivik är ingen som gnäller så jag tror det tog riktigt illa.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
bar mofftak: laget överlag vaknade till lite efter 1-0. Flera spelare som helt plötsligt kom ihåg hur man slår en passning.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
{9908}: men om du inte har uppfattat att det är jävligt olika bedömningar i SHL beroende på vilket lags spelare som gör vad än så får du väl se detta som en läropeng…
Hehe!
Lundin sätter klubban i ryggen på Hrivik på ett sätt som inte är tillåtet och Hrivik blir skadad…
Är han som Elvenes så kommer han tillbaka i 3e direkt men det visar sig…
Kraften i crosscheckingen var obefintlig på elitnivå. Men det var onödigt sett till vad som följde.
Leksand har väldigt dålig balans tyvärr och det måste man se upp med. Kan dom slänga sig så gör dom det.
Dom vill få sitt pp-mål ikväll.
Hehe!
Lundin sätter klubban i ryggen på Hrivik på ett sätt som inte är tillåtet och Hrivik blir skadad…
Är han som Elvenes så kommer han tillbaka i 3e direkt men det visar sig…
Kraften i crosscheckingen var obefintlig på elitnivå. Men det var onödigt sett till vad som följde.
Leksand har väldigt dålig balans tyvärr och det måste man se upp med. Kan dom slänga sig så gör dom det.
Dom vill få sitt pp-mål ikväll.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Timrå Isstadion: Timrå har generellt bra supportrar som aploderar när Hrivik lämnar isen i tex Luleå buar dom och skriker filmare. Vi är rätt många som föredrar atmosfären som är i Timrå framför Luleå.
+ 7
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Oakleafer : en liten observation...
Hur jävla grå och tråkig har inte hockey blivit i Sverige när varenda jävla spelare måste svara "nä jag missade den situationen" med ett snett leende av skam för dom vet att säger dom nått så är det böter?
Fy fan för dessa jävla syltryggade primadonnor till dom are och deras förbund som inte tål ett jävla skit!!
Hade domarna haft en liknande banderoll riktad mot sig likt Luleås banderoll om Kempe hade det varit risk att dom börjat böla och vägrat kliva in på isen om inte klubben betalat skadestånd först
Hur jävla grå och tråkig har inte hockey blivit i Sverige när varenda jävla spelare måste svara "nä jag missade den situationen" med ett snett leende av skam för dom vet att säger dom nått så är det böter?
Fy fan för dessa jävla syltryggade primadonnor till dom are och deras förbund som inte tål ett jävla skit!!
Hade domarna haft en liknande banderoll riktad mot sig likt Luleås banderoll om Kempe hade det varit risk att dom börjat böla och vägrat kliva in på isen om inte klubben betalat skadestånd först
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Villervalla: Nej, det var INTE liknande, han träffade axeln och sidan först i sargen, det var helt solklart.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Villervalla: Ett under om det inte blir mål.på 5 min pp i 3e nu. Då blir det uppförsbacke direkt och jaga. Blir svårt att ta piäng om Leksand tar ledningen igen i pp. Men vi ger aldrig upp. Johansson måste storspela nu
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Bra period av 54 som jag kritiserade i första. Han såg arg ut i några byten och trampade riktigt bra!
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Bee: Lundin får skylla sig själv. Precis som du säger är klubban där i ryggen och även om leksingen faller olyckligt så är det inte en ful grej Lundin gör. Men så jävla speldumt, varför ska klubban vara där i ryggen överhuvudtaget och riskera en utvisning? Nu hade vi lite otur med lotto och fick 5+20 men det är klantigt av Lundin att ens riskera en 2:a där.
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Onödigt men väldigt lite kraft bakom . Lite grann slår han huvudet i sargen .
+ 1
« Föregående · 2621788 · Nästa »
Timrå IK kan inte spela ishockey i egen zon.