1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Luleå 2006-02-04



Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
ståpäls: Enligt Luleås forum här på HS så verkar det som att han inte spelar imorn.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Per HApps: Har inte sett någon bekräftelse på det. Han har lämnat återbud till landskamperna men det har ju folk gjort förr och ändå spelat i klubblaget.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Renberg borta i morrn .

Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Förutom vinst i morrn kommer jag för första gången i mitt liv hålla på MODO.
Sedan vill jag se att Rosa och Jantonen få mycket istid, dom behöver det för att komma i gång.

« · 672505
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer