1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen
3039297 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Det enda jag har läst är väl att Hartmann själv ville röra på sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Någon vilja med oss skämta aprilo. Hartmann lämnar av egen fri vilja och det har inget med ekonomin att göra.

Sv: Silly Season 2026-27
Rallarn:Att risken är stor att Timrå kommer slåss i botten och att ekonomin är kass är ju inget nytt. Dom nämner i podden att vi säljer av spelare (Hartmann) för att ekonomin är ansträngd, det är väl ändå inte sant? Eller har jag missat nåt? Som jag förstått var det Hartmanns vilja att röra sig ner mot Stockholmsområdet som gjorde att han lämnade.

I övrigt nämns Linus Eriksson som en kass värvning, vilket jag inte håller med om då jag tycker han avslutade starkt ifjol och fortfarande är väldigt ung.

Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Truppen skulle kunna överraska men den kan ju lika gärna floppa, ekonomin är kanske inte i sitt starkaste slag, Hartmann kanske inte är någon supervärvning dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Stockholmare! Det är klart att dom vill uppfatta verkligheten på det sättet!

Sv: Silly Season 2026-27
TIK_TIK: Löven nästa?

Sv: Silly Season 2026-27
TIK_TIK: Pratades lite Timrå I Hockeynews senaste podd. Jag kan väl sammanfatta det som så dom tyckte att allt såg nattsvart ut, ända från ekonomi till spelartrupp . Sen så klart lyftes ju Hartmann fram som en riktig kanonvärvning för DIF.

Sv: Silly Season 2026-27
Rindell lämnar HV

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Angående Löven så har dom ju 3-4 spetsspelare, varav 2 nordamerikaner som är helt oprövade på svensk mark. I övrigt tycker jag att det ser ut som en allsvensk trupp. Är väldigt många som behöver ta stora kliv i det gänget för att undvika kval.

3039297 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer