"Lub: OK, vad tror vi om nästa match? Timrå - Tingsryd. Ett defensivt skickligt lag med vissa spetsspelare. Jag är mest intresserad av att se hur Hardegård ser ut i Comebacken. Kanske PW kan göra ett mål också, han har ju skjutit en hel del sedan han kom in i laget.
Även Lodin blir intressant att se, håller formen i sig? Många frågor, få svar än så länge..."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Även Lodin blir intressant att se, håller formen i sig? Många frågor, få svar än så länge..."