1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Troja/Ljungby - Bofors


Sv: Troja/Ljungby - Bofors
micke66: Lycka till! Du kan ju messa när du lyckas :)
Själv ska jag ta och sova! Natti...

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Så länge jag får 3 st MODO matcher här i Umeå är jag nöjd.
:-)

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
scim:
Ja vi får vällan si, vad jag tror så finns det inga resurser att spela i es för Lövet men jag kan ju ha fel! Nä nu äre natta!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Mr Danne:
Ska sitta uppe hela natten tills jag klått dig;)

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
*häller ut kaffevarden i slasken* Godnatt då, TIKers! Vi ses, inte minst om en vecka...

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
mike66:

Ja, drömma går ju. Lövens ekonomiska läge talar väl snarare för att de är extra motiverade att ta sig till kvalet. :-)

Löven till Eliten via KS (finns inga omvägar)!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
scim:
Lövet har lagt sig nu, dom har för mycket skulder och är nu nöjda med detta och vill säkert få ett slut på lidandet.

Skellefteå & Troja till kvalserien så blir det!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Scim:

Visst , jag tror också att g***löven tar det till slut... Men fördel?! Njaji, SAIK har JUH ändå 1-0 i matcher... och därmed matchboll!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Jaji, vore grymt skönt att slippa Lövet! Troja gick det lysande mot senast (SA 2000), 11-1 och 5-4...

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
mike66:

Det är nog fortfarande fördel Löven i slaget om Västerbotten...Löven är mycket starka hemma i Umeå.

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Grattis Troja/Ljungby!

micke66: Jo, det är bra! Jag har 38 som rekord men det tog en bra stund innan jag kom upp i så många...

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
En djävulsk tung hemresa till Wermeland, antar jag... Inte minst för ev tillresta fans! Hoppas att de är arbetslösa...!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Yepp det blir som jag tippat att både Troja och Skellefteå tar nog det här tillslut, skulle ju vara skönt att slippa Lövet!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
2-1 till T/L SLUT

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Mr Danne:
16 och en fläkning bra eller?;)

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
OJ 90 skott på en match tänk som keeper att förlora en sådan match och får höra att man gjort en tavla;)))

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Nu lär de ha sålt slut på korv nere i Sunnerbohov!
Klicka på länken om ni har tråkigt i väntan på period 8...

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
90-37... Grymt JUH!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
mike66:

Hugaligen sicken skottstatistik! Det visste jag inte... Tror inte att någon svensk match gått till åtta perioder (and still counting...) före denna! Nattkaffet?! Snarare nattvarden...

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Ähh det stod bara 90-37 i skott! *Kokar te och käkar en nattmacka nu*

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Vad är rekordet i antal spelade perioder? såg att skotten var totalt 81-32 efter 6 perioder! Lär väl ligga uppåt 100-35 nu då! Hyfsad procent på Bofors keepern!

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Fan, detta MÅSTE bara vara svenskt rekord! Kan inte påminna mig någon match i den här klassen... *sätter på nattkaffet*

Sv: Troja/Ljungby - Bofors
Men kolla här...!!! När ska man få gå och lägga sig??? Vill veta hur det går "redan" i natt...

Troja/Ljungby - Bofors......... 1 - 1
(0-0,1-1,0-0,0-0,0-0,0-0,0-0
period 8 väntar

Troja/Ljungby - Bofors
Men satan... Dags för sjunde (7:e!) perioden i Sunnerbohov! Bofors drar i långbänk...!

Troja/Ljungby - Bofors......... 1 - 1
(0-0,1-1,0-0,0-0,0-0,0-0,
ny sudden-period

69295 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer