Känner mig pliktskyldig till att skriva några rader och klaga på er sk timrå supportrar som inte kan hålla käft vid en tyst minut fy F-N vad dålig stil ! ! ! Lär er att respektera sådant i framtiden ! ! ! För övrigt tycker jag att vi skall vara nöjda med 2p ! ! ! Men det kommer 3 friska poäng imorgon mot Modo.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lär er att respektera sådant i framtiden ! ! !
För övrigt tycker jag att vi skall vara nöjda med 2p ! ! !
Men det kommer 3 friska poäng imorgon mot Modo.