1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614974 inlägg · 6214 ämnen

Ut med domarn...


Ut med domarn...
ut med domarn! In med Nalle Puh! Ramsan igår fick många av Brynäs sittplatspublik att dra på smilbanden la jag märke till =) Mer sånna ramsor, vem är uppfinnaren?

Sv: Ut med domarn...
Frella: Den ramsan körde ett gäng knattar i Löfbergs Lila arena, fast: Ut med Timrå o in med Nalle Puh!

Sv: Ut med domarn...
Glöm inte SMOKEYS klassiker. Dommarn är dum, JÄTTEDUM.

Sv: Ut med domarn...
Jimmy: Ok, men den är förbannat skön =) Säkert ganska pinsam att höra för domarn oxå =)

Sv: Ut med domarn...
Hej det är jag Julia 11 år Hudiksvall som har hittat på ramsan.
När vi var på norrtälje cup isommras då skrek jag ut med domarn och in med och in med nalle puh.Om man skriker det så vinner dom HEJ DÅ!.

Sv: Ut med domarn...
Om det e den nutte jag känner till så e du inte 11 år?????????

« · 21700
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer