Är det ingen fler än jag som undrar vart den utlovade backförstärkningen tog vägen? Tycker detta visar en viss inkompetens från klubbledningens sida, man har ju trots allt haft ett tag på sig ,så det finns inget att skylla på .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker detta visar en viss inkompetens från klubbledningens sida, man har ju trots allt haft ett tag på sig ,så det finns inget att skylla på .